Ograniczone gwarancje zawarte w ramach Globalnej Ograniczonej Gwarancji są wyłączne i zastępują wszelkie inne gwarancje, wyraźne, dorozumiane lub ustawowe, w tym wszelką odpowiedzialność wynikającą z jakiejkolwiek gwarancji wartości handlowej lub przydatności do określonego celu, ustawowej lub innej. Niniejsza gwarancja przyznaje właścicielowi określone prawa, które mogą różnić się w zależności od jurysdykcji.
W żadnym wypadku firma Ocean Signal Ltd. ani jej podmioty stowarzyszone nie ponoszą odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody przypadkowe, szczególne, pośrednie lub wtórne, niezależnie od tego, czy wynikają z użytkowania, niewłaściwego użycia, niemożności użycia, niewłaściwego polegania na produkcie lub z powodu jakichkolwiek wad produktu. Niektóre jurysdykcje nie zezwalają na wyłączenie dotyczące szkód przypadkowych lub wynikowych, więc powyższe ograniczenie może nie mieć zastosowania w Twoim przypadku.
Globalna Ograniczona Gwarancja nie ma wpływu na prawa klienta wobec sprzedawcy wynikające z umowy sprzedaży/zakupu.
Produkt naprawiony lub wymieniony w ramach gwarancji będzie objęty gwarancją jedynie przez pozostałą część obowiązującego pierwotnego okresu gwarancji.
Z zastrzeżeniem warunków, ograniczeń i wyłączeń zawartych w Globalnej Ograniczonej Gwarancji, wszystkie produkty Ocean Signal objęte są gwarancją, że są wolne od wad materiałowych i wykonawczych przez okres dwóch (2) lat od daty zakupu Produktu przez Pierwotnego Klienta („Standardowy okres ograniczonej gwarancji”). W tym okresie i wyłącznie w imieniu Pierwotnego Klienta firma Ocean Signal, według własnego uznania, naprawi lub wymieni wszelkie komponenty, które zawiodą podczas normalnego użytkowania, co w przypadku braku obowiązującego prawa stanowi inaczej, będzie jedynym i wyłącznym zadośćuczynieniem dla klienta za naruszenie gwarancji.
Jeśli będzie miała zastosowanie wobec Klienta Standardowa Ograniczona Gwarancja, firma Ocean Signal nie obciąży Klienta kosztami części ani robocizny w związku z naprawami gwarancyjnymi lub wymianą. Jednakże koszt transportu objętego gwarancją Produktu do firmy Ocean Signal w celu naprawy lub wymiany leży po stronie Klienta i nie jest pokrywany przez Ocean Signal.
Rozszerzona Ograniczona Gwarancja
Z zastrzeżeniem warunków, ograniczeń i wyłączeń zawartych w Globalnej Ograniczonej Gwarancji oraz z wyłączeniem produktu zastępczego w ramach gwarancji oraz produktów używanych do zwykłych celów komercyjnych, wojskowych, związanych z egzekwowaniem prawa lub pokrewnych, wszystkie nowe produkty zarejestrowane w Ocean Signal w ciągu dziewięćdziesięciu (90) dni od daty od daty zakupu produktu po raz pierwszy przez Pierwotnego Klienta, będą objęte gwarancją, że są wolne od wad materiałowych i wykonawczych przez okres lat („Okres przedłużonej ograniczonej gwarancji”) zgodnie z definicją poniżej:
Produkty rescueME (PLB1, PLB3, MOB1, EDF, EPIRB1, EPIRB1Pro, EPIRB2, EPIRB2 Pro i EPIRB3) | – | Przedłużony okres gwarancji 5 lat |
Produkty SafeSea (EPIRB3 Pro, V100 i S100) | – | Brak możliwości przedłużenia gwarancji |
Produkty profesjonalne: (M100 i M100X) | – | Brak możliwości przedłużenia gwarancji |
Produkty AIS: (ATB1 i ATA100) | – | Przedłużony okres gwarancji 3 lata |
Po pomyślnej rejestracji Produktu, Rozszerzona Ograniczona Gwarancja zastępuje Standardową Ograniczoną Gwarancję.
Złóż wniosek o przedłużenie gwarancji tutaj: PRZEDŁUŻ SWOJĄ GWARANCJĘ
Jeśli Klienta obowiązuje Rozszerzona Ograniczona Gwarancja, firma Ocean Signal nie obciąży KLienta kosztami części ani robocizny w związku z naprawami gwarancyjnymi lub wymianą. Jednakże koszt transportu objętego gwarancją Produktu do firmy Ocean Signal w celu naprawy lub wymiany leży po stronie Klienta i nie jest pokrywany przez Ocean Signal.